17

אזזזז בדיוק לפני שבוע חגגתי 17 חורפים של נכשלים במתמטיקה, של גובה של ילדה ביסודי, ושל חוסר טאקט מחריד. אני לא אחפור יותר מדי על היומולדת עצמה, (שנחגגה במשך כמה ימים רצופים ושכללה הסתובבות עם זר ענקי ברחובות במשך יומיים), בגלל שאם אני אתחיל לדבר על זה יהיו כתובים פה דברים כמו “החברים שלי קנו לי כרטיסים להופעה של עידן רייכל אומייפאקינגאד היה מדהים ומאז אני שומעת רק שירים באמהרית כל היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
כמו שאמרתי, אין באמת צורך להיכנס לדברים האלה.
ביום הולדת עצמה “הייתי חולה”(יום לאחר מכן הבראתי, ממש נס רפואי), ולכן לצערי הרב לא יכולתי להגיע לבית הספר, אז בלית ברירה נאלצתי לנסוע עם חברותיי הקסומות והמקסימות לתל אביב. לבשתי את ג’ינס החרישה שלי- ג’ינס שעם הזמן מכיל יותר קרעים מאשר בד, סתם טי-שירט לבנה מזארה, וג’קט עור בצבע חרדל, שגרם לכמה הרמות גבה מצד החברים שלי, וכשאני אמרת הרמות גבה אני מתכוונת לדברים כמו “איכס, למה קנית את זה?”.
אני לא אוהבת להתלבש כולי נצנצים או עם פרווות וכאלה, אבל אני כן אוהבת מדי פעם ללבוש דברים צרחניים קצת, ופשוט למתן את זה עם ג’ינס שחור או חולצה לבנה וכאלה. וגם אם אתם כן טיפוסים של פאייטים ופרוות ולא יודעת מה זה, אל תתנו לאנשים מטומטמים כמו החברים שלי להשפיע על מה שאתם לובשים.

IMG_0654IMG_0692IMG_0712IMG_0718IMG_0745IMG_0749IMG_0753IMG_0756IMG_0758IMG_0777

jeans&shoes- pull and bear/ shirt-jacket- zara

Leave a Reply

