first post

היי .. אני לא ממש יודעת איך להתחיל את הפוסט, אז סליחה מראש אם אני נשמעת קצת צולעת חחחח. פשוט תדמיינו שכתוב פה משהו שנון ומצחיק שיגרום לכם לרצות להיכנס לבלוג עוד פעם. אני ליהי, אני כמעט בת חמש עשרה (כן, אני יודעת. אני לא נראית בת חמש עשרה. תאשימו את הגנטיקה המחורבנת שלי), אני אוהבת בעיקר לישון, לקרוא ספרים וללכת לקולנוע. כבר ממזמן רציתי לפתוח בלוג אופנה אבל בגלל העצלנות הגדולה שלי עוד לא עשיתי את זה עד לרגע זה ממש. כן, אתם עדים להיסטוריה. הצלחתי לגרור את עצמי מהמיטה לאיזה שדה שמצאתי במקרה עם חברה שלי ולהצטלם. רגע נדיר. בכל מקרה, בגלל שאין פה ממש חורף בישראל(מה שאגב די מצער אותי. אני טיפוס של חורף) אני די מסתובבת עם בגדים קלילים רוב הזמן. הסוודר הזה שקניתי מאייץ’ אנד אם הוא כנראה הפריט שאני הכי אוהבת בארון שלי, בגלל שהוא כל כך נעים ומתאים כמעט להכל. החצאית מפול אנד בר ולצערי בתמונות היא קצת עושה אותי קובבה אבל היא באמת מסוג החצאיות הכיפיות האלה שאני מרגישה איתן בנוח.

hi! I don’t really know how to start the post, so sorry if I sound like a stupid. just imagine the I wrote here something really funny who will make you come back. I’m lihi, I’m almost 15 y.o (I know I don’t look like I’m almost-fifth-teen-years-old. blame my crappy genetics.) I like to sleep, read books and go to the cinema. I actually wanted to start a blog from a long time but because I’m so lazy I have not done it until now. Yes, you are witnessing history. I managed to drag myself out of my bed and be photographed by my friend. a rare moment. anyway, because there is no actually winter here in Israel (I pretty sad about it. I love winter!)I can wear spring-summer clothes. I’m wearing this h&m sweater that is Probably my favorite piece in my closet because he’s so comfortable and match for everything. the skirt is from pull and bear and Unfortunately make me look pretty chubby in the pictures but she’s really a fun skirt that I love to wear and feel commutable with it.









סוודר- אייץ אנד אם/ חצאית- פול אנד בר/ נעליים- אייץ’ אנד אם/ שרשרת- אקססורייז לונדון.
sweater-h&m/ skirt-puul and bear/ shoes-h&m/ necklace-accessorize london

xoxo
lihi

6 thoughts on “first post

  1. Your picture are amazing, your photographer is very talented; you look gorgeous in all of them! And your outfit is adorable, love the shoes! xx Maylis

    http://onelittlefrenchie.blogspot.com/

  2. lihilsberg says:

    Thank you very much! XOXO

  3. lian keynan says:

    חברה שלייייי מהממת!

  4. Kathy says:

    Hi LIHI, my best wishes for your new blog!

Leave a Reply

